Změny v chování zákazníků při nákupu potravin – Andrea Viznerová
Andrea Viznerová
Bakalářská práce
Změny v chování zákazníků při nákupu potravin
Changes in customer behavior when buying food
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je popsání faktorů, které mají vliv na chování spotřebitele při nákupu potravin. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. Část první se zaměřuje na popsání a vysvětlení základních teoretických principů. Rozděluje se na 7 kapitol – Spotřebitel a zákazník, Chování spotřebitele, Maloobchod, Farmářské trhy, Kamenný obchod, Digitální obchod a Donáškové služby …víceAbstract:
The topic of this bachelor's thesis is to describe the factors influencing consumer behavior when buying food. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The first part focuses on describing and explaining the fundamental theoretical principles, divided into 7 chapters – Consumer and Customer, Consumer Behavior, Retail, Farmers' Markets, Brick-and-Mortar Stores, Digital Stores …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ivana Knížková, Ing., externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
Merve Bahcivancilar -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
Consumer culture and symbolic boundaries
Sabina Lavrik -
The Impact of Covid-19 on Consumer Purchase Decision of Luxury Products in the Kingdom of Saudi Arabia
Raoah Marghalani
Název
Vložil
Vloženo
Práva