Nevena Grmuša

Diplomová práce

Creating Strategically Competitive Luxury Brand Concept

Vytváření Strategie Kompetitivního Konceptu Luxusní Značky
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá jak vytvořit kompetitivní strategicý koncept pro luxusní značku. Cílem je odhalit nejdůležitější faktor při vývoji takového konceptu a zároveň zanalyzovat rozdíly ve vnímaní hodnoty luxusních značek mezi mileniály a generací X. Ke studiu tohoto vztahu byla použita jak kvantitativní, tak kvalitativní metoda. Výsledky výzkumu naznačují, že obě tyto generace vnímají zmíněné …více
Abstract:
This thesis investigates how to create strategically competitive luxury brand concept. The aim of this thesis is to discover the main factors of importance when developing one luxury brand and to analyze the relationship between the perceived value of luxury brands between the millennials and generation X. A quantitative method approach and qualitative method approach was employed to study this relationship …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
  • Vedoucí: Marija Zlatić
  • Oponent: Pavla Neumannová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73323