Mgr. Lucia NERÁDOVÁ

Bakalářská práce

Analýza propagační kampaně "Spočítajte si svoje kone" (Wüstenrot pojišťovna)

Analysis of the "Count your horses" advertising campaign of the Wüstenrot insurance company
Anotace:
Táto práca obsahuje analýzu propagačnej kampane poisťovne Wüstenrot na produkt Povinné zmluvné poistenie motorových vozidiel {\clqq}Spočítajte si svoje kone``. Zameraná je najmä na budovanie positioningu značky na slovenskom trhu a vytvorenia povedomia o jej produktoch. Poskytne nielen predstavu o konkurenčnom prostredí na trhu povinných zmluvných poistení, ale aj o vybraných cieľových skupinách. V …více
Abstract:
This work includes an analysis of the ``Count your horses{\crqq} advertising campaign of the Wüstenrot insurance company for its product Obligatory contractual insurance of motor vehicles, which is aimed at build-up of the brand{\crq}s positioning on the Slovak market and creation of awareness of its products. It provides not only a view of the competitive environment of the obligatory contractual …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zveřejnit od: 6. 5. 2005
Identifikátor: 543

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2005
  • Vedoucí: PhDr. Zdeněk Křížek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NERÁDOVÁ, Lucia. Analýza propagační kampaně "Spočítajte si svoje kone" (Wüstenrot pojišťovna). Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.