Analýza propagační kampaně "Spočítajte si svoje kone" (Wüstenrot pojišťovna) – Mgr. Lucia NERÁDOVÁ
Mgr. Lucia NERÁDOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza propagační kampaně "Spočítajte si svoje kone" (Wüstenrot pojišťovna)
Analysis of the "Count your horses" advertising campaign of the Wüstenrot insurance company
Abstract:
Táto práca obsahuje analýzu propagačnej kampane poisťovne Wüstenrot na produkt Povinné zmluvné poistenie motorových vozidiel {\clqq}Spočítajte si svoje kone``. Zameraná je najmä na budovanie positioningu značky na slovenskom trhu a vytvorenia povedomia o jej produktoch. Poskytne nielen predstavu o konkurenčnom prostredí na trhu povinných zmluvných poistení, ale aj o vybraných cieľových skupinách. V …moreAbstract:
This work includes an analysis of the ``Count your horses{\crqq} advertising campaign of the Wüstenrot insurance company for its product Obligatory contractual insurance of motor vehicles, which is aimed at build-up of the brand{\crq}s positioning on the Slovak market and creation of awareness of its products. It provides not only a view of the competitive environment of the obligatory contractual …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2005
Accessible from:: 6. 5. 2005
Identifier:
543
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2005
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NERÁDOVÁ, Lucia. \textit{Analýza propagační kampaně ''Spočítajte si svoje kone'' (Wüstenrot pojišťovna)}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2005. Available from: https://theses.cz/id/xa5v4l/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NERÁDOVÁ, Lucia. Analýza propagační kampaně "Spočítajte si svoje kone" (Wüstenrot pojišťovna). Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing and social communications
Theses on a related topic
-
Povinné zmluvné poistenie zodpovednosti za škodu,súčasný stav a možné vývojové tendencie
Lucia Čičmancová -
Identifikace cílových skupin a vytvoření profilu segmentů pro komunikaci veganské kavárny
Michaela Balačinová -
Analýza cieľových skupín a komunikácie značky Mercedes-Benz na trhu osobných vozidiel v ČR
Daniela Dudinská -
Marketingový mix ve společnosti Crocodille ČR, spol. s r.o. jako zdroj konkurenční výhody
Petronela Eliášová -
Ciele programu Erasmus
Eliška Prístupná -
Ciele udržateľnosti ekonomík a ich kompatibilita
Štefánia Tóthová -
Postavenie, funkcie a ciele komerčných bánk v ekonomickom systéme v SR
Kristína Surovcová -
Ciele a ašpirácie v práci manažera
Lea Kováčová