Analýza propagační kampaně "Spočítajte si svoje kone" (Wüstenrot pojišťovna) – Mgr. Lucia NERÁDOVÁ
Mgr. Lucia NERÁDOVÁ
Bakalářská práce
Analýza propagační kampaně "Spočítajte si svoje kone" (Wüstenrot pojišťovna)
Analysis of the "Count your horses" advertising campaign of the Wüstenrot insurance company
Anotace:
Táto práca obsahuje analýzu propagačnej kampane poisťovne Wüstenrot na produkt Povinné zmluvné poistenie motorových vozidiel {\clqq}Spočítajte si svoje kone``. Zameraná je najmä na budovanie positioningu značky na slovenskom trhu a vytvorenia povedomia o jej produktoch. Poskytne nielen predstavu o konkurenčnom prostredí na trhu povinných zmluvných poistení, ale aj o vybraných cieľových skupinách. V …víceAbstract:
This work includes an analysis of the ``Count your horses{\crqq} advertising campaign of the Wüstenrot insurance company for its product Obligatory contractual insurance of motor vehicles, which is aimed at build-up of the brand{\crq}s positioning on the Slovak market and creation of awareness of its products. It provides not only a view of the competitive environment of the obligatory contractual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zveřejnit od: 6. 5. 2005
Identifikátor:
543
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2005
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NERÁDOVÁ, Lucia. \textit{Analýza propagační kampaně ''Spočítajte si svoje kone'' (Wüstenrot pojišťovna)}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2005. Dostupné z: https://theses.cz/id/xa5v4l/.
Jak správně citovat práci
NERÁDOVÁ, Lucia. Analýza propagační kampaně "Spočítajte si svoje kone" (Wüstenrot pojišťovna). Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Povinné zmluvné poistenie zodpovednosti za škodu,súčasný stav a možné vývojové tendencie
Lucia Čičmancová -
Identifikace cílových skupin a vytvoření profilu segmentů pro komunikaci veganské kavárny
Michaela Balačinová -
Analýza cieľových skupín a komunikácie značky Mercedes-Benz na trhu osobných vozidiel v ČR
Daniela Dudinská -
Tvorba PPC kampane pre spoločnosť FIXED so zameraním na identifikáciu cieľovej skupiny
Aneta Tomanová -
Marketingový mix ve společnosti Crocodille ČR, spol. s r.o. jako zdroj konkurenční výhody
Petronela Eliášová -
Ciele programu Erasmus
Eliška Prístupná -
Ciele udržateľnosti ekonomík a ich kompatibilita
Štefánia Tóthová -
Postavenie, funkcie a ciele komerčných bánk SR
Jozef Kolembus