Analýza propagační kampaně "Spočítajte si svoje kone" (Wüstenrot pojišťovna) – Mgr. Lucia NERÁDOVÁ
Mgr. Lucia NERÁDOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza propagační kampaně "Spočítajte si svoje kone" (Wüstenrot pojišťovna)
Analysis of the "Count your horses" advertising campaign of the Wüstenrot insurance company
Anotácia:
Táto práca obsahuje analýzu propagačnej kampane poisťovne Wüstenrot na produkt Povinné zmluvné poistenie motorových vozidiel {\clqq}Spočítajte si svoje kone``. Zameraná je najmä na budovanie positioningu značky na slovenskom trhu a vytvorenia povedomia o jej produktoch. Poskytne nielen predstavu o konkurenčnom prostredí na trhu povinných zmluvných poistení, ale aj o vybraných cieľových skupinách. V …viacAbstract:
This work includes an analysis of the ``Count your horses{\crqq} advertising campaign of the Wüstenrot insurance company for its product Obligatory contractual insurance of motor vehicles, which is aimed at build-up of the brand{\crq}s positioning on the Slovak market and creation of awareness of its products. It provides not only a view of the competitive environment of the obligatory contractual …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zverejniť od: 6. 5. 2005
Identifikátor:
543
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2005
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NERÁDOVÁ, Lucia. \textit{Analýza propagační kampaně ''Spočítajte si svoje kone'' (Wüstenrot pojišťovna)}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2005. Dostupné z: https://theses.cz/id/xa5v4l/.
Jak správně citovat práci
NERÁDOVÁ, Lucia. Analýza propagační kampaně "Spočítajte si svoje kone" (Wüstenrot pojišťovna). Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing and social communications
Práce na příbuzné téma
-
Povinné zmluvné poistenie zodpovednosti za škodu,súčasný stav a možné vývojové tendencie
Lucia Čičmancová -
Identifikace cílových skupin a vytvoření profilu segmentů pro komunikaci veganské kavárny
Michaela Balačinová -
Analýza cieľových skupín a komunikácie značky Mercedes-Benz na trhu osobných vozidiel v ČR
Daniela Dudinská -
Marketingový mix ve společnosti Crocodille ČR, spol. s r.o. jako zdroj konkurenční výhody
Petronela Eliášová -
Ciele programu Erasmus
Eliška Prístupná -
Ciele udržateľnosti ekonomík a ich kompatibilita
Štefánia Tóthová -
Starostlivosť o zamestnancov vo vybranej organizácii v náväznosti na organizačné ciele
Tatiana Chytilová -
Japonské aktivity na poli protiraketovej obrany: motívy, ciele, dôsledky
Martina Staroňová