Bc. Lucie KOZLÍKOVÁ

Master's thesis

Využití prvků e-learningu při výuce pedagogiky na UNI UTB

The use of e-learning elements when teaching pedagogy at UNI UTB
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je použití e-learningových prvků pro výuku pedagogiky na UNI UTB. V této práci porovnávám a hodnotím jednotlivé e-learningové systémy. Jako e-learningový prvek jsem se rozhodla použít CMS Moodle, který je Open Source, ale také je velice jednoduchý a přehledný. V této práci je popsáno, jak s Moodlem mohou pracovat žáci, učitelé a sám administrátor systému. Dále se zde …more
Abstract:
The subject of this diploma work is the use of e-learning elements for teaching pedagogy at UNI-UTB. In this work I compare and evaluate each and individual e-learning system. As a e-learning element. I decided to use CMS Moodle, which is, whichOpen Source, but also is very simple and well-arranged. This work also describes how students, teachers, and the system administrator himself can work with …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2006
Accessible from:: 26. 5. 2006
Identifier: 4195

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2006

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KOZLÍKOVÁ, Lucie. Využití prvků e-learningu při výuce pedagogiky na UNI UTB. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 05. 2006

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 26. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Applied Informatics

Master programme / field:
Engineering Informatics / IT Education at Elementary and Secondary Schools

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.