Ing. Kateřina Petko

Bakalářská práce

Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky

Guerilla Marketing - Opportunities for SMEs
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou etických a legislativních limitů v oblasti guerilla marketingu v České republice. Guerilla marketing se stává velmi skloňovaným tématem pro podniky v České republice. V době ekonomických problémů je vnímán jako šance na levnou a efektivní reklamu. Často však naráží na neznalost firem, které ho chtějí využívat. Důsledkem mohou být porušení zákona nebo problémy …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the ethical and legal limitations in Guerrilla marketing in the Czech Republic. Guerrilla marketing is becoming a very prominent topic for companies in the Czech Republic and indeed all over Europe. During this period of economic uncertainty, it is seen as an opportunity to create cheap and unconventional advertising. However, it is often misunderstood by companies that …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Evžen Staněk
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní