Propagace a marketing na trhu hudebních nahrávek – Hana PLASSOVÁ
Hana PLASSOVÁ
Bachelor's thesis
Propagace a marketing na trhu hudebních nahrávek
Promotion and marketing of the music recordings market
Abstract:
Propagace a marketing na trhu hudebních nahrávek. Cílem práce je poznání rozdílnosti postojů, motivů, preferencí a nákupních zvyklostí členů věkových kategorií 35-45 let a 55-65 let za použití kvalitativní výzkumné techniky ? hloubkových rozhovorů a následné doporučení inovací v marketingu trhu hudebních nahrávek. V úvodní části je definován pojem hudba, vymezen její význam pro člověka a funkce, prezentovány …moreAbstract:
Promotion and marketing of the music recordings market. The goal of the thesis is to learn about the differences in attitudes, preferences and shopping habits of the members of age brackets 35-45 and 55-65 years using qualitative research techniques ? in-depth interviews, followed by innovation recommendations in the field of the music recordings market. The term music is defined in the opening part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2012
Accessible from:: 4. 5. 2012
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PLASSOVÁ, Hana. Propagace a marketing na trhu hudebních nahrávek. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vlivy globalizace na hudební průmysl v oblasti populární hudby. Digitální distibuce a nezávislé hudební labely.
Šimon Martínek -
Trendy v distribuci hudby se zaměřením na nezávislá hudební vydavatelství v ČR
Antonín Myslivec -
Leoš Janáček a hudební vydavatelství
Šárka Mazalová -
Hudební vydavatelství
Kristýna Londinová -
Nejvýznamnější hudební nakladatelství v ČR
Robert OLIVERIUS -
Současné marketingové trendy rapových umělců v Čechách
Calin Panfili -
Současné trendy v českém hudebním průmyslu
Daniel Šubrt -
Konzumace hudby v České republice – trendy a proměny českého hudebního průmyslu
Mario Kolínský