Propagace a marketing na trhu hudebních nahrávek – Hana PLASSOVÁ
Hana PLASSOVÁ
Bakalářská práce
Propagace a marketing na trhu hudebních nahrávek
Promotion and marketing of the music recordings market
Anotace:
Propagace a marketing na trhu hudebních nahrávek. Cílem práce je poznání rozdílnosti postojů, motivů, preferencí a nákupních zvyklostí členů věkových kategorií 35-45 let a 55-65 let za použití kvalitativní výzkumné techniky ? hloubkových rozhovorů a následné doporučení inovací v marketingu trhu hudebních nahrávek. V úvodní části je definován pojem hudba, vymezen její význam pro člověka a funkce, prezentovány …víceAbstract:
Promotion and marketing of the music recordings market. The goal of the thesis is to learn about the differences in attitudes, preferences and shopping habits of the members of age brackets 35-45 and 55-65 years using qualitative research techniques ? in-depth interviews, followed by innovation recommendations in the field of the music recordings market. The term music is defined in the opening part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PLASSOVÁ, Hana. Propagace a marketing na trhu hudebních nahrávek. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vlivy globalizace na hudební průmysl v oblasti populární hudby. Digitální distibuce a nezávislé hudební labely.
Šimon Martínek -
Trendy v distribuci hudby se zaměřením na nezávislá hudební vydavatelství v ČR
Antonín Myslivec -
Leoš Janáček a hudební vydavatelství
Šárka Mazalová -
Hudební vydavatelství
Kristýna Londinová -
Nejvýznamnější hudební nakladatelství v ČR
Robert OLIVERIUS -
Současné marketingové trendy rapových umělců v Čechách
Calin Panfili -
Současné trendy v českém hudebním průmyslu
Daniel Šubrt -
Konzumace hudby v České republice – trendy a proměny českého hudebního průmyslu
Mario Kolínský