Bc. Bohdan Lizohubov

Diplomová práce

Ethical Marketing

Ethical Marketing
Anotace:
My thesis describes ethical marketing. In order to highlight ethical marketing concept, the basics of this concept is determined. This concept has stages of development that are considered. With aim to understand reasons of social marketing creation, the problems of this marketing concept (environmental pollution, scarcity of resources, consumer value changes) have been shown. Also such notions like …více
Abstract:
My thesis describes ethical marketing. In order to highlight ethical marketing concept, the basics of this concept is determined. This concept has stages of development that are considered. With aim to understand reasons of social marketing creation, the problems of this marketing concept (environmental pollution, scarcity of resources, consumer value changes) have been shown. Also such notions like …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2019
  • Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
  • Oponent: MSc Mirela Moldoveanu

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní