Crowdfunding a využití marketingového trendu „Word of Mouth“ – Čestmír Riesenfeld
Čestmír Riesenfeld
Bakalářská práce
Crowdfunding a využití marketingového trendu „Word of Mouth“
Crowdfunding and benefits of marketing trend “Word of Mouth”
Anotace:
Hlavní tématikou této práce jsou různé typy crowdfundingu. Cílem práce je analýza způsobů financování projektů s využitím síťového marketingu. Nejdříve je popsán vývoj a historie crowdfundingu, současná situace a úspěšné kampaně na české platformě Fundlift. Popsal jsem nové trendy v oblasti blockchain technologie a ICO. Praktické části jsou analyzovány tři společnosti – eVision Team Network Corporation …víceAbstract:
The main topic of this thesis are various types of a crowdfunding. The aim of the thesis is to analyze ways of financing projects using a network marketing. Firstly, the development and history of crowdfunding, the current situation and the successful campaigns on the Czech platform Fundlift are described. I described new trends in the blockchain technology and ICO. In the practical part of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73745
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
- Vedoucí: Ivana Svobodová
- Oponent: Jan Mísař
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RIESENFELD, Čestmír. \textit{Crowdfunding a~využití marketingového trendu „Word of Mouth“} [online]. Praha, 2018 [cit. 2023-05-31]. Dostupné z: https://theses.cz/id/xakgbz/. Bakalářská práce. Vysoká škola ekonomická v Praze. Vedoucí práce Ivana Svobodová.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73745
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Multilevel marketing
Adam Vajner -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Komparace přínosů nákupního network marketingu a spotřebních družstev pro koncové spotřebitele
Martin LAVIČKA -
Síťový Marketing
Tomáš MAKOVSKÝ -
Síťový Marketing
Tomáš MAKOVSKÝ -
Multilevel marketing
Michaela Křehlíková -
Multilevel marketing a přímý prodej
Lucie Purchartová -
Síťový marketing jako příležitost dnešní doby
Lucie HELISOVÁ