Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy – Tereza Spremová
Tereza Spremová
Bakalářská práce
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Online Marketing on social nets of the selected company
Anotace:
Cílem práce bylo navrhnout aktualizaci marketingové komunikační strategie na sociálních sítích pro vybranou společnost (módní značka Massimo Dutti). Návrhy vytvořené v této práci vychází z důkladné analýzy primárních a sekundárních dat. Byla provedena analýza stávajícího marketingu Massimo Dutti za použití modelu marketingového mixu 4P. Mezi přednosti marketingu značky na sociálních sítích patří kvalitní …víceAbstract:
The aim of the work was to propose an update of marketing communication strategy on social networks for a selected company (fashion brand Massimo Dutti). The proposals created in this work are based on the analysis of primary and secondary data. An analysis of Massimo Dutti's existing marketing was performed using the 4P marketing mix model. The advantages of a brand marketing on social networks are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Social Media Strategy Creation for Selected Company
Maksym Zhohlo -
Social Media as a tool in marketing strategy
Alla Strakhova -
Use of agile marketing and social media to enhance website traffic volume and social networks account frequency exposure for SME's
Maria Ravoeva -
Social Networks as a tool for marketing strategy - A case study of Mercedes Benz
Juan Pablo Castro Mamani -
Social networks and its marketing potential for enterprises
Karyna Kasperovych -
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya -
Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements
Viktorie BALONOVÁ -
The influence of cultural differences on the effectiveness of advertising appeals in social media ads in case of gen Z from Czechia, Finland and Turkey
František Hendl
Název
Vložil
Vloženo
Práva