Barbora Doubková

Bakalářská práce

Muzeum branding: případové studie Národní galerie Praha, Dům umění Brno a Západočeskou galerii v Plzni

Museum Branding: Study case of National Gallery Prague, House of Arts Brno and the Gallery of West Bohemia
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku brandingu muzeí umění. Cílem práce je porovnat přístupy k brandingu vybraných uměleckých institucí. Teoretická část definuje základní terminologii značky, vizuálního stylu a brandingu obecně. Tyto pojmy se dále specifikují na sektor muzeí umění. V praktické části jsou tyto znalosti aplikovány v případových studií tří muzeí, a to Národní galerie Praha, Domu …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the branding of art museums. The aim of the paper is to compare approaches to branding of selected art institutions. The theoretical part defines the basic terminology of the brand, visual style and branding in general. These terms are further focused on the art museum sector. In the practical part, this knowledge is applied in case studies of three museums, namely the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
  • Vedoucí: Marek Prokůpek
  • Oponent: Lucia Horňáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83592