Le vin comme objet publicitaire et les possibilités de rémunération des salariés – Kristýna JUREČKOVÁ
Kristýna JUREČKOVÁ
Bachelor's thesis
Le vin comme objet publicitaire et les possibilités de rémunération des salariés
Promotional wine gift and the reward system for employees
Abstract:
This bachelor dissertation concerns a remuneration systeme of employees by way of the traditional french products to a czech employee who works in the french company in Czech Republic. It tries to explain that this reward has an effect positive on a motivation and it´s offered in recongnition of his work. As well that reward presents one of the possibilities to bring a french and czech culture closer …moreAbstract:
Práce se věnuje systému odměňování zaměstnanců prostřednictvím tradičních francouzských produktů a jejich darování českým zaměstnancům jako projev úcty, pochopení, motivační podnět i způsob komunikace. A zároveň představuje jednu z možností, jak lépe poznat dvě národnostně odlišné kultury, a vytvořit tak lepší pracovní atmosféru. Jeho vliv na budování společné firemní kultury v nadnárodních společnostech …more
Language used: French
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2012
Accessible from:: 17. 5. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Šárka Koníčková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JUREČKOVÁ, Kristýna. \textit{Le vin comme objet publicitaire et les possibilités de rémunération des salariés}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Philosophical Faculty. 2012. Available from: https://theses.cz/id/xawjzf/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
JUREČKOVÁ, Kristýna. Le vin comme objet publicitaire et les possibilités de rémunération des salariés. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 5. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Philology / French oriented on applied economics
Theses on a related topic
-
Systém odměňování v návaznosti na firemní kulturu společnosti TIPSPORT a.s.
Marie Sýkorová -
Design of Staff Assessment System
Josef Vaníček -
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku.
Ondřej Netík -
Systém odměňování a benefitů ve vybrané společnosti Čepro, a. s.
Markéta Schwoiser -
Strategický systém odměňování - součást motivace zaměstnanců MSP
Zuzana Hlaváčková -
Motivace zaměstnaců a systém odměňování ve vybrané firmě
David Novák -
Systém benefitů jako součást odměňování ve firmě
Michal Beran -
Firemní kultura a nadnárodní firmy
Denisa Václavíková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights