Bc. Tereza Wíznerová

Diplomová práce

Marketingový strategický plán občanského sdružení Kulturárium

Marketing strategic plan of the civic association Kulturárium
Anotace:
Kulturárium, o.s., je rychle se rozrůstajícím občanským sdružením působícím v Brně již od roku 2010. Během jeho poměrně krátké existence prošlo několika vývojovými stádii a nachází se v období pozdní dospělosti, kdy je klíčové dostat se do podvědomí široké veřejnosti a ucelit si schopnost se prezentovat na profesionální úrovni co nejefektivněji. Proto je nutné vytvořit přehledný strategický marketingový …více
Abstract:
Kulturárium z.s. is a fast growing civic association, existing in Brno since 2010. During its short existence it went through several developement stages and now is in a late mature stage, where it is fundamental to be known by the general public while mastering the way it presents itself on a professional productive level. For that reason, it is important to create a transparent strategic marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
  • Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta