Nonverbal communication in British and Japanese culture – Bc. Ivana RYBÁNSKA
Bc. Ivana RYBÁNSKA
Master's thesis
Nonverbal communication in British and Japanese culture
Nonverbal communication in British and Japanese culture
Abstract:
This thesis concentrates on aspects of intercultural communication. Two cultures, British and Japanese, were compared with the emphasis on nonverbal communication and it focuses on clothes as an expression of personality. These concepts were explained in the first, theoretical, part of the thesis. In the second part the analysis was carried out. At first aspects such as religion, educiation and language …viacAbstract:
Táto práca sa zaoberá aspektami interkultúrnej komunikácie a zameriava sa na jednu jej oblasť. Dve kultúry, japonská a britská, boli podrobené kultúrnej analýze z hľadiska neverbálnej komunickácie a v rámci nej sa kladol dôraz na obliekanie ako prejav osobnosti. Z teoretického hľadiska boli tieto koncepty vysvetlené v prevej časti práce. V druhej časti, analytickej, práca porovnáva rôzne aspekty britskej …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2013
Zverejniť od: 14. 6. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Lenka Kopečková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RYBÁNSKA, Ivana. Nonverbal communication in British and Japanese culture. Ostrava, 2013. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.6.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 6. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Philology / English Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
1. Teoretická část:\nl{}Medicínská fotografie a její reflexe v umělecké fotografii\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Katalog produktů cosplay subkultury\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Subkultury ve fotografii
Vendula Burgrová -
Subkultura na prodej - marketingové oslovení vybrané subkultury
Radek Vais -
Subkultura na prodej - marketingové oslovení vybrané subkultury
Eva Dratvová -
Faktory ovlivňující postoje k potravinám u subkultury hipsterů v České republice
Jáchymovský Jáchymovský -
Subkultury v reklamě
Horn Horn -
Faktory ovlivňující postoje k nápojům u subkultury hipsterů v České republice
Jakub Krejčí -
T: Subkultury v polské fotografii po roce 2000
Marcin Kaczor -
Vliv japonštiny na slovní zásobu subkultury otaku
Anežka Pelantová