Jakub Vrátný

Bachelor's thesis

Založení nové módní značky

Founding a new fashion brand
Abstract:
Bakalářská práce se zaobírá potencionální příležitostí na trhu s módou a jejím cílem je vytvořit podnikatelský plán na založení nové značky s udržitelnou pánskou módou. Součástí práce je zhodnocení realizovatelnosti a potenciálu úspěchu na českém trhu, na základě výstupu analytické části práce zpracované za pomocí primárních a sekundárních dat. Následně v případě pozitivního hodnocení se vypracuje …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with a potential opportunity in the fashion market and aims to create a business plan for the establishment of a new sustainable men's fashion brand. The thesis includes an assessment of the feasibility and potential for success in the Czech market, based on the output of the analytical part of the thesis, processed using primary and secondary data. Subsequently, in case of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 1. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 1. 2023
  • Supervisor: doc. Ing. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
  • Reader: Marek Záboj, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendel University in Brno

Faculty of Business and Economics

Bachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Trade management / Marketing and Trade