Bc. Pavel Sedláček

Bakalářská práce

Growth Hacking marketing ve Start-up projektech

Growth Hacking marketing in Startup projects
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá growth hacking marketingem a jeho sledováním v prostředí start-upových projektů. Teoretická část se věnuje fenoménu growth hackingu a start-upovému prostředí, které je v mnoha ohledech velmi specifické a často volí pro rychlé a efektivní dosažení svých cílů mnohem přímočařejší či inovativnější marketingové taktiky. Praktická část se zaměřila na několik vybraných typických …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with growth hacking marketing and its monitoring in the environment of start-up projects. The theoretical part focuses on the growth hacking phenomenon and the start-up environment, which in many ways is very specific, and often chooses much more straightforward or more innovative marketing tactics to quickly and efficiently achieve its goals. The practical part focused on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace