Produktový design jako nástroj in-store komunikace – Jiří Němec
Jiří Němec
Bachelor's thesis
Produktový design jako nástroj in-store komunikace
Product Design As A Tool For An In-store Communication
Abstract:
Instore komunikace je v současnosti běžnou součástí podpory prodeje. Důležitou roli v in- store komunikaci hrají POP a POS materiály, jinými slovy prostředky na podporu prodeje, nebo prodejní stojany. Důležitý je samozřejmě design těchto produktů. Bakalářská práce, která se touto problematikou zabývá, je rozdělena do dvou částí teoretické a analytické. V teoretické části je vysvětlováno, proč komunikace …moreAbstract:
Instore communication is currently a common part of sales support. An important part of instore communication are POP and POS materials, in other words, sales support and sales racks. Design of these products is very important. The bachelor thesis, is divided in two parts - theoretical and analytical. The theoretical part explains why sales at the point of sale are important, what tools are used to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Němec, Jiří. Produktový design jako nástroj in-store komunikace. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
K-Pop as a Cultural Mirror of Racial Dynamics in the U.S.
Altynai Ibraimova -
Analýza kulturně-průmyslového projektu – Pop Academy
Taťána Wajs -
Sociolinguistic Influence of American Market on the Korean Pop Music Group BTS
Adriana Buráňová -
The fast growth and increasing influence of video game industry in the pop culture and the business world
Jacky Auffrays -
La chronique de radio culturelle : à la recherche des propriétés linguistiques du genre à travers l'exemple de la chronique Pop & Co
Karolina Hnilicová -
The Depiction of Harriet Tumban in Contemporary Pop Culture
Veronika Zejdová -
T: Americký sen - Elvis Presley ve fotografii a jeho vizuální vliv na pop kulturu
Daniela Erbanová -
Návrh strategie neziskové organizace Pop Academy, z.s.
Zuzana Radová