Výběr maloobchodního formátu u rychloobrátkového zboží – Bc. Veronika Brydláková
Bc. Veronika Brydláková
Diplomová práce
Výběr maloobchodního formátu u rychloobrátkového zboží
Choice of retail format for fast moving consumer goods
Anotace:
Brydláková, V. Výběr maloobchodního formátu u rychloobrátkového zboží. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele při nákupu rychloobrátkového zboží a výběru maloobchodního formátu pro tyto nákupy. Cílem práce bylo charakterizovat chování zákazníků na trhu s rychloobrátkovým zbožím jako jsou potraviny, drogerie apod. a identifikovat faktory …víceAbstract:
The diploma thesis deals with consumer behavior in the purchase of fast-moving consumer goods and the choice of retail format for these purchases. The aim of the thesis was to characterize the behavior of customers in the market for fast-moving goods such as food, drugstore goods etc. and to identify factors that influence the choice of the place of purchase. Based on secondary data, an analy-sis of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
- Oponent: Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Factors influencing the AG-dependence of the 3’ splice sites
Tatiana Kováčová -
Broiler Welfare and the Consumer: Explaining the Citizen-consumer Gap in the Netherlands.
Emmi Suvaal -
Factors influencing the success of a company in a selected market
Alibek Orazbay -
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Rustam Sabitov -
Factors influencing the success of a company in a selected market
Pavel Vedmanov -
The impact of the banking sector on the economic growth in developed and developing countries: a case study of the Czech Republic and Uzbekistan
Abdullaziz Samadov -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Impacts of Ethnocentrism and Country of Origin on Purchase Decision in Tanzania
Grace Edward Mbwiga