Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele – Bc. Tereza Šulcová
Bc. Tereza Šulcová
Master's thesis
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Factors Affecting Consumer Buying Behavior
Abstract:
Cílem diplomové práce na téma Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele bylo ověřit, zdali je spotřebitel při rostoucím počtu nabízených produktů náchylný si z nabídky nevybrat. Podcílem práce byla komparace výsledků dle jednotlivých věkových struktur respondentů a dle pohlaví respondentů. Pro účely této práce byli zvoleni respondenti od věku 10 let a výše, kteří byli rozděleni na tři věkové …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is on Factors affecting consumer buying behaviors was to verify whether the consumer is prone not to choose from the offer as the number of products offered increases. Partial goal of the thesis was comparison according to age structure of respondents and by gender of respondents. For the purpose of this thesis was chosed respondents from the age of 10 including this age …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Omar AMEIR, Ph.D.
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠULCOVÁ, Tereza. \textit{Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele}. Online. Master's thesis. Olomouc: Moravian University College Olomouc, Moravian Business College Olomouc. 2020. Available from: https://theses.cz/id/xc0qc0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šulcová, Tereza. Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele. Olomouc, 2020. diplomová práce (Ing.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian Business College Olomouc
Moravian Business College OlomoucMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management of Small and Medium-sized Entreprises
Theses on a related topic
-
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Nákupní chování zákazníka na internetu
Filip Vocásek -
Nákupní chování zákazníka na internetu
Monika Mrzenová -
Analýza nákupního chování cílové skupiny 55+ v oblasti cestovního ruchu
Hana Pavlíková -
Vliv CSR na nákupní chování a brand image v kosmetickém průmyslu
Kristýna Brožková -
Vliv online prostředí na nákupní chování generace alfa
Pavlína Jurmanová -
Vliv parametrů obalu vína na nákupní chování generace Z
Jan Vítek -
Vliv nabídkových letáků na nákupní chování seniorů
Hana Krupicová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights