Firemná marketingová stratégia spoločnosti z oblasti Business Intelligence – Romana Mihalusová
Romana Mihalusová
Diplomová práce
Firemná marketingová stratégia spoločnosti z oblasti Business Intelligence
Firemní marketingová strategie společnosti z oblasti Business Intelligence
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií pro konkrétní společnost z oblastiBusiness Intelligence. Cílem práce je navrhnout taková opatření, která povedou ke zvýšení povědomí o společnosti a k zefektivnění jednotlivých marketingových aktivit směřujících k získání nových zákazníků i zaměstnanců. Cíl bude naplněný prostřednictvím analýzy současné marketingové situace a následné revizi marketingové …víceAbstract:
The diploma thesis deals with marketing strategy for one specific company from Business Intelligence. The goal is to suggest actions that will lead to an increase of the brand awareness and to an effectiveness of marketing activities. The goal will be fulfilled by analysis of the current marketing situation and revision of the marketing strategy. The thesis is divided into three parts. In the first …víceAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá marketingovou stratégiou pre konkrétnu spoločnosť z oblasti Business Intelligence. Cieľom práce je navrhnúť také opatrenia, ktoré povedú k zvýšeniu povedomia o spoločnosti a k zefektívneniu jednotlivých marketingových aktivít smerujúcich k získaniu nových zákazníkov i zamestnancov. Cieľ bude naplnený prostredníctvom analýzy súčasnej marketingovej situácie a následnej revízie …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73123
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedoucí: Markéta Kubálková
- Oponent: Tomáš Kubálek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73123
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.