Nákupní chování a faktory ovlivňující spotřební rozhodování v rámci českých domácností v období ekonomické krize – Bc. Andrea Ropková, DiS.
Bc. Andrea Ropková, DiS.
Diplomová práce
Nákupní chování a faktory ovlivňující spotřební rozhodování v rámci českých domácností v období ekonomické krize
Buying behavior and factors influencing consumer decision-making in the Czech households during the economic crisis
Anotace:
Diplomová práce pojednává o ekonomické krizi a spotřebních chování domácností v České republice. Praktická část obsahuje sekundární kvantitativní výzkum. Cílem práce je zjistit jaký dopad má současná ekonomická krize na nákupní chování a rozhodování domácností v České republice.Abstract:
The thesis discusses the economic crisis and consumption behavior of households in the Czech Republic. The practical part contains a secondary quantitative research. The aim is to determine the impact of the current economic crisis on the shopping behavior of households in the Czech Republic.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fobx3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2014
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: Mgr. Zdeněk Sloboda
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ROPKOVÁ, Andrea. \textit{Nákupní chování a faktory ovlivňující spotřební rozhodování v rámci českých domácností v období ekonomické krize}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/xcc0z9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Economic and ecological consideration of building refurbishment in existing residential buildings and their mutual influence.
Mario Sobolewski -
How Does the Personal Character Influence Economic Behavior?
Polina Sharandina -
Decision-making of firms in conditions of economic crisis
Kateřina Giecková -
Decision-making of firms in condition of economic crisis
Thomas Klika -
How an Unforeseen Economic Crisis from the Coronavirus Affects Financial Strategy and Decision-making in Capital Structures
Jack Joseph -
Cultural Effects on Consumer Behavior and Marketing Mix for a Global Company – India and Czech Republic Comparison
Ashish Kumar -
Spotřební zvyklosti v globalizované konzumní společnosti
Andrea Horňáková -
Consumer Behavior towards Purchasing of Luxury Goods
Nataliya Khaustova