Michaela TOUŽIMSKÁ

Bachelor's thesis

Marketingová strategie cestovní kanceláře Enthusia

The marketing strategy of travel agency Enthusia
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou strategii cestovní kanceláře Enthusia a na jejím základě navrhnout zlepšení jednotlivých částí této strategie. Pro naplnění cílů práce se vychází z literárních pohledů autorů, z marketingových analýz a z dotazníkového šetření. Obsahem teoretického zakotvení je přiblížení dané problematiky marketingové strategie od vícero autorů. V druhé části …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze marketing strategy of travel agency Enthusia and on its base to suggest improvements of individual parts of this strategy. Marketing analyzes, surveys and professional literature is used for meeting the goals of this thesis. Theoretical part focuses on introduction of area of marketing strategy and will be based on professional literature. The second part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

TOUŽIMSKÁ, Michaela. Marketingová strategie cestovní kanceláře Enthusia. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management