Marketingová strategie cestovní kanceláře Enthusia – Michaela TOUŽIMSKÁ
Michaela TOUŽIMSKÁ
Bachelor's thesis
Marketingová strategie cestovní kanceláře Enthusia
The marketing strategy of travel agency Enthusia
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou strategii cestovní kanceláře Enthusia a na jejím základě navrhnout zlepšení jednotlivých částí této strategie. Pro naplnění cílů práce se vychází z literárních pohledů autorů, z marketingových analýz a z dotazníkového šetření. Obsahem teoretického zakotvení je přiblížení dané problematiky marketingové strategie od vícero autorů. V druhé části …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze marketing strategy of travel agency Enthusia and on its base to suggest improvements of individual parts of this strategy. Marketing analyzes, surveys and professional literature is used for meeting the goals of this thesis. Theoretical part focuses on introduction of area of marketing strategy and will be based on professional literature. The second part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TOUŽIMSKÁ, Michaela. \textit{Marketingová strategie cestovní kanceláře Enthusia}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2017. Available from: https://theses.cz/id/xcj3ap/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
TOUŽIMSKÁ, Michaela. Marketingová strategie cestovní kanceláře Enthusia. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analýza mezoprostředí a makroprostředí v sektoru služeb
Filip Madlé -
Analýza vlivu konkurence na činnost firmy
Zdeněk Švehla -
Strategická analýza prostředí vybrané organizace
Martin SCHAFFER -
Ekonomická analýza vybraného podniku
Ondřej Strašil -
Analýza mikroprostředí a makroprostředí firmy 1. Strategy marketing & media s.r.o.
Martin Kovařík -
Analýza makroprostředí a mikroprostředí společnosti Fincentrum a.s.
Pavlína Šámalová -
Analýza mikroprostředí a makroprostředí firmy
Michaela Lišková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Vampolová