Značka produktu jako zdroj rolové identity – Veronika Štanglová
Veronika Štanglová
Diplomová práce
Značka produktu jako zdroj rolové identity
Brand product as a source of role identity
Anotace:
Zhodnocení, jakým způsobem je pomocí značky utvářena a formována identita zákazníka, konkrétně určité sociální skupiny. Za cíl práce tedy považuji zanalyzovat, jakým způsobem značka přispívá k vytváření, a dále formulaci osobnosti jednotlivých spotřebitelů. Jak nákup určitého druhu zboží souvisí například s životním stylem kupujících, nebo jejich zařazením do určité sociální skupiny. Zmapuji nákupní …víceAbstract:
This thesis focuses on the analysis of the way a product label forms a customers identity and more precisely the identity of a given social group. The aim of this thesis is to analyse the way a product label contributes to the creation and formation of an individual consumers identity. It involves the analysis of the waya purchase of a certain kind of goods is related to the customers lifestyle or …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71142
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2017
- Vedoucí: Eliška Novotná
- Oponent: Oldřich Syrovátka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71142
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Monitoring the relation between the values of the characteristic quantities and the serviceability of the Wankel engine
Milan Král -
The Man Who Once Roamed Free. Seeking the Connection between Adam Smith’s Theory of Moral Sentiments and the Epic of Gilgamesh
Khusrav Arifov -
The relation between air polution and national economy and society development - the case study of Kazakhstan
Mikhail Kozin -
The Role and Importance of Identity and Access Management in Firms
Guhan Balaji Ezhilarasan -
Vztah sponzoringu a image značky Škoda Auto a jeho návratnost investic
Jan Svoboda -
Značky kvality a původu pohledem českých a slovenských spotřebitelů
Michaela Hejkalová -
Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu
Monika Bátorová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová