Návrh marketingové strategie služeb zařízení " Oáza srdce" po revitalizaci – Martina Pilařová
Martina Pilařová
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie služeb zařízení " Oáza srdce" po revitalizaci
The Proposal of Marketing Strategy of the Services of the Institution "Oasis of Heart" after Restoration
Anotace:
Návrh marketingové strategie služeb po revitalizaci podniku
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.