Návrh marketingové strategie služeb zařízení " Oáza srdce" po revitalizaci – Martina Pilařová
Martina Pilařová
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie služeb zařízení " Oáza srdce" po revitalizaci
The Proposal of Marketing Strategy of the Services of the Institution "Oasis of Heart" after Restoration
Anotácia:
Návrh marketingové strategie služeb po revitalizaci podniku
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Travel/Tourism
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.