Jitka Bošková

Bakalářská práce

Komunikační strategie podniku v oblasti cestovního ruchu

Communication strategy of the company in the area of tourism
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá komunikační strategií vybraného podniku v oblasti cestovního ruchu. V první části práce jsou vysvětlena teoretická východiska cestovního ruchu, komunikační strategie a popisuje nástroje komunikačního mixu. V praktické části se práce zabývá stručným představením podniku, analyzuje jeho komunikační strategii, a porovnává ji se strategii konkurence. Cílem praktické části …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with communication strategy of the chosen company in the tourism industry. The first part is focused on explaining theoretical definition of the tourism and communication strategy used in chosen company. In this part there are also decribed tools of the communikation mix. The second part includes basic information about the chosen company and its communication strategy. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bošková, Jitka. Komunikační strategie podniku v oblasti cestovního ruchu. Liberec, 2021. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta