Integrace skriptovacího jazyka Lua do herního enginu – Ondřej PROCHÁZKA
Ondřej PROCHÁZKA
Bakalářská práce
Integrace skriptovacího jazyka Lua do herního enginu
Lua scripting in game engine implemented in C
Anotace:
Lua je skriptovací jazyk podporující funkcionální, objektově orientované a impe- rativní paradigma. Je dostatečně efektivní s nízkými nároky na hardware. Díky těmto vlastnostem se Lua stala populárním skriptovacím jazykem, který se vyu- žívá v mnoha oblastech vývoje. Jazyk Lua umožňuje propojení (integraci) s jazyky C, C++ a Java. V práci se zabývám postupem integrace mezi jazyky Lua a C, zejména exportem …víceAbstract:
Lua is programming language designed as a scripting language and allowing deve- lopment in multiple styles including object-oriented, functional or imperative pa- radigm. Language is also powerful enough despite its low hardware requirements. The above and other features made Lua very popular scripting language which is being used in many sectors of development. In this bachelor thesis I analyze inte …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2015
Zveřejnit od: 25. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petr Osička, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PROCHÁZKA, Ondřej. Integrace skriptovacího jazyka Lua do herního enginu. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 5. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Jazyk média digitálních her jako svébytná estetická složka
Dominik Jícha -
Vývoj databázového IS a návrh jeho integrace do systému podpory krizového řízení
Lukáš Tůma -
Rozšíření nástroje pro vizuální programování v Lua/LÖVE o generování bloků z textového kódu
René Rešetár -
Výukový software pro vizuální a textové programování v Lua/LÖVE
Petr Medek -
Implementace modulu pro notosazbu v ConTeXtu s využitím jazyků Lua a MetaPost
Martin Šebela -
Programovací jazyk Lua a možnosti jeho využití v předmětu Programovací techniky
Petr Vévoda -
Tvorba vexilografického modulu s využitím jazyků MetaPost a Lua
Marek Treťák -
Podpora jazyka Lua v aplikaci wxFormBuilder
Vratislav ZÍVAL
Název
Vložil
Vloženo
Práva