Ing. Petra NOVÁKOVÁ

Diplomová práce

Marketingový plán realizace nového projektu Paprsky naděje v rámci občanského sdružení Samari

Marketing plan of realization new project Rays of hope within the association Samari
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvořit marketingový plán realizace nového projektu Paprsky naděje na rok 2008. Tento projekt je realizován neziskovou organizací Samari, o. s. První část práce se zabývá teoretickými poznatky {--} neziskový sektor, postavení marketingu v tomto sektoru a marketingový plán v neziskové organizaci. Druhá část je věnována analýzám. Konkrétně se jedná o PEST analýzu, analýzu dárců …více
Abstract:
The objective of this diploma work is to create a marketing plan of realization of a new project The Rays of Hope for year 2008. This project is covered by non-profit organization called Samari, o. s. The first part of this work is concerned with a theoretic knowledge {--} a non-profit sector, a possition of marketing in this sector and a marketing plan in non-profit organization. The second part of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor: 8307

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NOVÁKOVÁ, Petra. Marketingový plán realizace nového projektu Paprsky naděje v rámci občanského sdružení Samari. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing