Historie a současnost etiket na víno a značek vinařských společností a vinařství v ČR. – Pavla OLEJNÍČKOVÁ
Pavla OLEJNÍČKOVÁ
Bachelor's thesis
Historie a současnost etiket na víno a značek vinařských společností a vinařství v ČR.
History and present of Wine Labels and Wine Brands in Czech Republic.
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je historie a současnost etiket na víno a značek vinařských společností a vinařství v ČR. V první části se zabývám zrodem vinařství ve světě i u nás, jeho vývojem, historickými souvislostmi, způsoby tradičního značení, vinařskými symboly a ikonografií. Dále se věnuji vzniku vinařské propagace, jejímu vývoji a jednotlivým podobám tištěné reklamy. Druhá část je věnována …moreAbstract:
Theme of this bachelor thesis is the history and the present age of wine etiquettes and brands of wineries and viniculture in the Czech Republic. In the first part it is concerned with the origin of viniculture in the world and in the Czech Republic, its progress, historical links, ways of traditional labelling, wine symbols and iconography. Furthermore I pay my attention to the origin of wine promotion …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2009
Accessible from:: 11. 5. 2009
Identifier:
13293
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2009
- Supervisor: MgA. Dušan Wolf
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OLEJNÍČKOVÁ, Pavla. \textit{Historie a současnost etiket na víno a značek vinařských společností a vinařství v ČR.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Available from: https://theses.cz/id/xdkldy/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
OLEJNÍČKOVÁ, Pavla. Historie a současnost etiket na víno a značek vinařských společností a vinařství v ČR.. Zlín, 2009. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Fine arts / Multimedia and design
Theses on a related topic
-
Vizuální styl a propagace hudebního festivalu Končiny
Alexandra Závracká -
Vizuální styl a propagace hudebního klubu
Marek Fišr -
Vizuální styl a propagace akce
Kseniia Borokhova -
Vizuální styl, design a propagace značky Orion do roku 1989
Eva Krušoftová -
Vizuální styl značky a její propagace v online prostředí
Šimon Kořán -
Vizuální styl a propagace produktu / služby / akce
Šimon Kořán -
Vizuální styl a propagace produktu / služby / akce
Martin Kyselica -
Vizuální styl a propagace produktu/značky
Jozef Potočan