Historie a současnost etiket na víno a značek vinařských společností a vinařství v ČR. – Pavla OLEJNÍČKOVÁ
Pavla OLEJNÍČKOVÁ
Bakalářská práce
Historie a současnost etiket na víno a značek vinařských společností a vinařství v ČR.
History and present of Wine Labels and Wine Brands in Czech Republic.
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je historie a současnost etiket na víno a značek vinařských společností a vinařství v ČR. V první části se zabývám zrodem vinařství ve světě i u nás, jeho vývojem, historickými souvislostmi, způsoby tradičního značení, vinařskými symboly a ikonografií. Dále se věnuji vzniku vinařské propagace, jejímu vývoji a jednotlivým podobám tištěné reklamy. Druhá část je věnována …víceAbstract:
Theme of this bachelor thesis is the history and the present age of wine etiquettes and brands of wineries and viniculture in the Czech Republic. In the first part it is concerned with the origin of viniculture in the world and in the Czech Republic, its progress, historical links, ways of traditional labelling, wine symbols and iconography. Furthermore I pay my attention to the origin of wine promotion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Zveřejnit od: 11. 5. 2009
Identifikátor:
13293
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OLEJNÍČKOVÁ, Pavla. \textit{Historie a současnost etiket na víno a značek vinařských společností a vinařství v ČR.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/xdkldy/.
Jak správně citovat práci
OLEJNÍČKOVÁ, Pavla. Historie a současnost etiket na víno a značek vinařských společností a vinařství v ČR.. Zlín, 2009. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimedia a design
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální styl a propagace hudebního festivalu Končiny
Alexandra Závracká -
Vizuální styl a propagace hudebního klubu
Marek Fišr -
Vizuální styl a propagace akce
Kseniia Borokhova -
Vizuální styl značky a její propagace v online prostředí
Šimon Kořán -
Vizuální styl a propagace produktu / služby / akce
Šimon Kořán -
Vizuální styl a propagace produktu / služby / akce
Martin Kyselica -
Vizuální styl a propagace produktu/značky
Jozef Potočan -
Vizuální řešení - styl propagace kulturní, sportovní, společenské akce, události, výročí, jubilea
Alina PIATROVA