Implementace reálného elektrického servořízení a ŘJ sloupku řízení do simulačního modelu vozidla – Matyáš Michenka
Matyáš Michenka
Diplomová práce
Implementace reálného elektrického servořízení a ŘJ sloupku řízení do simulačního modelu vozidla
Implementation of Electric Power Steering and Steering Column Steering into the Vehicle Simulation Model
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá implementací reálného elektrického servořízení a řídící jednotky sloupku řízení do simulačního modelu vozidla. V úvodu práce je vytvořena teoretická rešerše se zaměřením na konstrukční řešení elektrických servořízení pro osobní vozidla. Ve druhé části jsou analyzovány zprávy a signály, které vybrané řídící jednotky odesílají nebo přijímají a vazby vybraných komponent …víceAbstract:
This thesis deals with the implementation of a real electrical power steering and steering column control unit into a vehicle simulation model. The thesis starts with a theoretical investigation focusing on the design of electric power steering systems for passenger vehicles. In the second part, the messages and signals sent or received by the selected control units and the links of the selected components …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/150326
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2023
- Vedoucí: Tomáš Mrověc
- Oponent: Tomáš Harach
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MICHENKA, Matyáš. \textit{Implementace reálného elektrického servořízení a ŘJ sloupku řízení do simulačního modelu vozidla}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/xdmc4y/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyMagisterský studijní program:
Automobilové elektronické systémy
Práce na příbuzné téma
-
Návrh přípravku pro lisování pravé a levé ovládací páčky pod volantem osobního automobilu
David Stejskal -
Simulace funkčního modelu prvků kapalinové brzdové soustavy automobilu
Petr BLÁHA -
ŘÍDICÍ JEDNOTKA MODELU BALL AND BEAM
Petr Šedo -
Řídicí jednotka pro řízení polohy experimentálního polohovacího stolku
Lukáš Fries -
Řídící jednotka laminovacího procesu pro opravu kompozitů
Jaroslav Capouch -
ŘÍDICÍ JEDNOTKA HYDRAULICKO-PNEUMATICKÉ LABORATORNÍ SOUSTAVY
Petr Linhart -
Řídicí jednotka pro elektrokola s možností rekuperace elektrické energie
Martin Růžička -
Řídicí jednotka pro pracoviště měření antén ve vzdálené zóně
Jan Dymáček