Typologie osobnosti spotřebitele a její význam pro segmentaci trhu – Ing. Anna Talašová
Ing. Anna Talašová
Bachelor's thesis
Typologie osobnosti spotřebitele a její význam pro segmentaci trhu
Typology of consumer's personality and its significance for market segmentation
Abstract:
Segmentovat trh podle klasických proměnných jako je věk, místo bydliště nebo třeba výše příjmů již není v dnešní době postačující. Velmi důležitým aspektem při segmentaci trhu je také osobnost člověka. Tato práce se na tuto skutečnost zaměřuje. První část práce je věnována rozboru teoretických poznatků z oblasti psychologie, osobnosti člověka, segmentace trhu a chování spotřebitele. Druhá, praktická …moreAbstract:
Segment the market according to conventional variables such as age, place of residence or the amount of revenue is no longer sufficient today. A very important aspect of the market segmentation is also the personality of man. This work focuses on this fact. The first part of the work is devoted to the analysis of theoretical knowledge in the field of psychology, the personality of man, market segmentation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/m74gl/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2009
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: Mgr. Markéta Jansová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Segmentace spotřebitelů na trhu potravin
Pavlína Pechová -
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
Rudolf Hanusek -
Typologie osobnosti spotřebitele a její význam pro segmentaci trhu
Kristýna Balatková -
Využití typologie osobnosti pro segmentaci trhu a marketingový výzkum
Lucie Drncová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníků jako předpoklad úspěšného umístění produktu konkrétního podnikatelského subjektu
Markéta Dlouhá -
Využití typologie osobnosti pro segmentaci trhu a marketingový výzkum
Lucie Drncová -
Bankovní trh v ČR
Tereza Černá -
Trh práce v ČR se zaměřením na rizikové skupiny
Kristýna Bittnerová