Ing. Anna Talašová

Bachelor's thesis

Typologie osobnosti spotřebitele a její význam pro segmentaci trhu

Typology of consumer's personality and its significance for market segmentation
Anotácia:
Segmentovat trh podle klasických proměnných jako je věk, místo bydliště nebo třeba výše příjmů již není v dnešní době postačující. Velmi důležitým aspektem při segmentaci trhu je také osobnost člověka. Tato práce se na tuto skutečnost zaměřuje. První část práce je věnována rozboru teoretických poznatků z oblasti psychologie, osobnosti člověka, segmentace trhu a chování spotřebitele. Druhá, praktická …viac
Abstract:
Segment the market according to conventional variables such as age, place of residence or the amount of revenue is no longer sufficient today. A very important aspect of the market segmentation is also the personality of man. This work focuses on this fact. The first part of the work is devoted to the analysis of theoretical knowledge in the field of psychology, the personality of man, market segmentation …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2009
  • Vedúci: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: Mgr. Markéta Jansová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní