Měření spokojenosti zákazníků v rychlém občerstvení – Martina Hejzlarová
Martina Hejzlarová
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákazníků v rychlém občerstvení
Measuring Customers´ Satisfaction of Fast Food
Anotace:
V této bakalářské práci na téma „Měření spokojenosti zákazníků v rychlém občerstvení“ je na základě realizovaného průzkumu zjišťována spokojenost zákazníků. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky o kvalitě, službách, zákazníkovi a měření jeho spokojenosti. Praktická část je zaměřena na měření spokojenosti zákazníků prostřednictvím dotazníkového šetření a její vyhodnocení pomocí statistických …víceAbstract:
In this bachelor thesis „Measuring Customers´ Satisfaction of Fast Food“ is on the basis of research among customers evaluated customer's satisfaction. Theoretical section summarizes the fundamental knowledge of quality, service, customer satisfaction and its measurement. The practical part is focused on customer satisfaction based on a questionnaire survey, its evaluation uses statistical tools and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102803
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: Pavel Blecharz
- Oponent: Jaroslav Majzlík
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Analýza fluktuace a spokojenosti zaměstnanců v restauraci rychlého občerstvení
Tomáš Linhart -
Analýza spokojenosti zákazníků maloobchodní jednotky v oblasti rychlého občerstvení
Dana BRIATKOVÁ -
Měření spokojenosti zákazníků se službami franšízové fast food společnosti
Anna Častoňová -
Fast Food Billboard Advertising: Discourse Analysis
Veronika Schmidtová