Lenka Kotková

Diplomová práce

Consumer Perception of Brand Hollister on the Czech Market

Vnímání značky Hollister na českém trhu
Anotace:
Cílem této diplomové práce je identifikovat vnímání značky Hollister dle její image a hodnoty značky na českém trhu. Na začátku práce je zahrnuto teoretické seznámení se základními aspekty a modely, které souvisejí se značkou a jejím vnímáním. Diplomová práce je založena na analýze sekundárních a primárních dat, jenž byly shromážděny pomocí kvantitativní a kvalitativní metody. Primární data jsou získána …více
Abstract:
The purpose of this master's thesis is to identify an image and customer-based brand equity of the Hollister brand on the Czech market. At the beginning, there is a theoretical introduction of brand aspects and models that are essential for a brand and its perception. The master's thesis is based on analysis of secondary and primary data that are collected through quantitative and qualitative methods …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
  • Vedoucí: Květa Olšanová
  • Oponent: Petra Kotalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82745