Jaroslav Bc. Parpel

Diplomová práce

Marketingová strategie telekomunikační divize společnosti RADIOKOMUNIKACE a.s. pro zákazníky v korporátním segmentu

Anotace:
Cílem práce je vytvořit komplexní a integrovanou marketingovou strategii jednotlivých nástrojů marketingového mixu a navázat ji na poslání a nadefinované marketingové cíle společnosti pro rok 2007. Součástí práce bude rozpracování všech souvisejících marketingových taktik zahrnutých do marketingové strategie a rámcové definovaní závazných, srozumitelných a jednoznačných postupů pro práci v oblasti …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 1. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 1. 2008
  • Vedoucí: František Kovář
  • Oponent: Stanislav Račinský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/5329

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.