Martina Svobodová

Diplomová práce

Analýza konkurence na trhu gastronomie

The Analysis of Competition on Gastronomic Market
Anotace:
Analýza konkurence na trhu gastronomieCílem této diplomové práce bylo zhodnotit současný stav na gastronomickém trhu v České republice, konkrétně na území Moravy, provést zde analýzu konkurence a přinést vhodná doporučení, která by vedla ke zvýšení úrovně gastronomie v této oblasti. Jako nástroj analýzy jsem zvolila metodu mystery shopping, která v současné době patří k nejefektivnějším nástrojům kontroly …více
Abstract:
The Analysis of Competition on Gastronomic MarketGoal of this dissertation was to evaluate the current state of the Gastronomic Market in the Czech Republic, specifically in territory of Moravia, make the analysis of competition here and give appropriate recommendations which would lead to higher levels of gastronomy in this area.I chose the method of mystery shopping as a tool of analysis, which currently …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Martina Steinová
  • Oponent: Marcela Vontorová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod