Eva Cao Thi

Bakalářská práce

"Marketingová komunikace skrze módní blogy"

Marketing communication through blogging
Anotace:
Bakalářská práce na téma Marketingová komunikace prostřednictvím blogů analyzuje nástroje používané na blozích a vliv tohoto druhu marketingové komunikace na spotřebitele. Vedlejším cílem je predikce vývoje vlivu blogů na českého spotřebitele.
Abstract:
The bachelor thesis Marketing communication through blogging analyzes the tools that are being used on blogs and their impact on a consumer. Secondary objective is to forecast the trend of the impact of blogging on a czech consumer.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2013
  • Vedoucí: Jitka Odehnalová
  • Oponent: Michal Henrych

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35527