Tereza Jurajdová

Bachelor's thesis

Narativní produkce dětí předškolního věku v závislosti na poskytnuté opoře pro vyprávění příběhu

Narrative production of preschool children depending on the support provided for storytelling
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou narativních schopností dětí. Jedná se o problematiku, která v posledních letech vstupuje do popředí zájmu mnoha výzkumníků. Teoretická část se zabývá teoretickými východisky, která jsou spojena s narativními schopnostmi, jako jsou komunikační kompetence, narativní vývoj v předškolním období. Teoretická část zároveň tvoří jádro pro empirickou část práce …more
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the narrative abilities of children. This is an issue that has come to foreground of interest of many researchers in recent years. The theoretical part is focused on theoretical knowledge which relate to narrative abilities, such as communication competences, narrative development in preschool period. Theoretical part at the same time forms the theoretical core for …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PhDr. Zuzana Petrová, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Jurajdová, Tereza. Narativní produkce dětí předškolního věku v závislosti na poskytnuté opoře pro vyprávění příběhu. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Bachelor programme / field:
Preschool Teacher Training / Preschool Teacher Training

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.