Lokální patriotismus jako faktor úspěšnosti regionálních pivovarů – Tereza Plecitá
Tereza Plecitá
Diplomová práce
Lokální patriotismus jako faktor úspěšnosti regionálních pivovarů
Local Patriotism as a Factor in the Success of Regional Breweries
Anotace:
Diplomová práce se zabývá lokálním patriotismem. Cílem práce je zjistit, jak se projevuje lokální patriotismus v chování českých pivařů a jak se liší v různých segmentech zákazníků. V rámci části zaměřené na teoretické poznatky je zkoumána identita či patriotismus se zaměřením na pivní patriotismus, který je následně definován v rovině obecného a lokálního pivního patriotismu. Součástí zkoumané problematiky …víceAbstract:
This diploma thesis deals with local patriotism. The aim of this work is to find out how local patriotism manifests itself in the behavior of Czech brewers and how it differs in different segments. In the part focused on theoretical knowledge, identity or patriotism is examined with a focus on beer patriotism, which is then defined at the level of general and local beer patriotism. Part of the researched …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87672
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2022
- Vedoucí: Stanislav Tripes
- Oponent: Martin Luštický
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87672
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování v návaznosti na lokální módu
Michaela Martinátová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu lokální produkce
Nikola Klobásková -
Spotřebitelské chování při nákupu regionálních potravin
Ondřej Kopecký -
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Spotřebitelské chování při nákupu regionálních potravin
Lenka Hradecká -
A Cross-Cultural Analysis of Consumer Behaviour on the Indian and Czech Beer Markets
Bineesh Bino -
The Analysis of Czech Beer Export to Germany
Aneta Čeplová -
Consumer purchasing behaviour of beer in the Czech Republic
Rashid Khan