Elena Buravtceva

Bachelor's thesis

Marketingová strategie firmy v oblasti služeb

Marketing strategy of the company service segment
Abstract:
Cílem této práce je provést marketingovou analýzu vybraného čtyřhvězdičkového hotelu „Hotel Royal Prague“ a navrhnout vhodnou marketingovou strategii ke zlepšení stávající situace daného podniku na trhu.Použité metody v práci jsou: metoda pozorování, metoda strukturovaného rozhovoru, popisná metoda, metoda analyzování sekundárních dat, komparace, analýza.
Abstract:
The aim of this Bachelor’s Dissertation is to conduct marketing analysis of a selected four-star hotel – ‚Hotel Royal Prague‘and recommend a suitable marketing strategy aimed at the improvement of the current position of the hotel on the market.The methods used in the paper are: observations, structured interview, description, secondary data analysis, comparison, analysis.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2018
  • Supervisor: Ing. Eliška Smotlachová
  • Reader: Ing. Karolína Macháčková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze