Bc. Pavel Staněk

Bakalářská práce

Vstup firmy Motorpal Jihlava a.s. na trh Indie

Company Expansion into the Market of Indian Republic
Anotace:
Cílem předkládané bakalářské práce je analýza vstupu podniku na zahraniční trh, konkrétně na trh Indické republiky, jako způsob prodloužení životnosti současné produkce internaciona-lizujícího se podniku. Předkládané informace, údaje a návrhy pochází z vlastní činnosti a zku-šenosti získané po dobu dva a půl roku působení na marketingovém oddělení v analyzované společnosti – Motorpal, a.s. Práce analyzuje …více
Abstract:
The goal of this graduation thesis was the analysis of a company entry into an international market, into Indian Republic, as a method of product’s life-time prolongation. Submitted in-formation, figures and proposals originate in own activities and experiences obtained during two and half year work at Marketing department in analysed company – Motorpal, a.s. The work analyzes the decision-making process …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. Martin Vetchý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting