Práce s texty v rané výuce německého jazyka - doplňkový materiál k učebnici Start mit Max 2 – Mgr. Kamila Srncová
Mgr. Kamila Srncová
Master's thesis
Práce s texty v rané výuce německého jazyka - doplňkový materiál k učebnici Start mit Max 2
Working with Text in Early German Language Teaching: Supplementary Material to Textbook "Start mit Max 2"
Anotácia:
Diplomová práce „Práce s texty v rané výuce německého jazyka. Doplňkový materiál k učebnici Start mit Max 2“ pojednává o výuce německého jazyka na 1. stupni základní školy. Tato problematika je řešena ve dvou rovinách – teoretické a praktické. Teoretická část práce obsahuje přehled psychologických aspektů výchovy a vyučování, cílů, principů a prostředků cizojazyčného vyučování. Druhý oddíl teoretické …viacAbstract:
Diploma thesis „Working with text in early German language teaching. Supplementary material to the textbook "Start mit Max 2” deals with teaching German at a elementary school.This thesis is divided into two parts – theoretical and practical. The theoretical part contains summary of psychological aspects of teaching as well as the aims, principles and means of foreign language teaching. The second …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/aq4i0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2007
- Vedúci: PhDr. Hana Peloušková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Secondary School Teacher Training in Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Using a coursebook and supplementary materials to teach grammar to teenagers
Jana Vérostová -
Česko-ruský obrázkový slovník jako doplňkový materiál pro učebnice Raduga
Alžběta Urbanová -
Dvojjazyčná četba jako doplňkový materiál k výuce ruštiny na základní škole
Stanislava KOŠÁKOVÁ -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Rolle der persönlichen Lernstrategien im Leseverstehenstraining DaF / Role osobních strategií v nácviku čtení s porozuměním v němčině
Hana ČERYCHOVÁ -
Use of Psychomotor Approaches in English Language Teaching to Early School Age Children
Barbora Vichtová -
Didaktický materiál do hodin „Příprava pokrmů“ na Praktické škole dvouleté
Romana Osinková -
Umělá inteligence jako nástroj pro plánování hodin anglického jazyka na 2. stupni ZŠ
Daniel NECUDA