Reklama na alkohol, její právní a etická regulace a vliv na spotřebitele – Jana Varčoková
Jana Varčoková
Bakalářská práce
Reklama na alkohol, její právní a etická regulace a vliv na spotřebitele
Alcohol Advertising, its Legal and Ethical Regulation and Influence on Consumers
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá reklamou na alkohol, její právní a etickou regulací a vlivem na spotřebitele. Cílem práce je popsat současnou právní a etickou regulaci reklamy na alkohol, dále pomocí průzkumu zjistit, jaké o ní mají lidé povědomí, a posoudit vliv této reklamy na spotřebitele. Teoretická část práce se zabývá definicí, historií a jednotlivými druhy reklamy, dále se zaměřuje na marketingovou …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with alcohol advertising, its legal and ethical regulation and influence on consumers. The aim of the thesis is to describe the current legal and ethical regulation of alcohol advertising, to find out if and how much are people aware of it, and to assess the influence of this advertising on consumers. The theoretical part deals with the definition, history and individual …víceKlíčová slova
Reklama marketing spotřebitel alkohol alkoholik regulace reklamy právo etika vliv reklamy
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/140051
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2020
- Vedoucí: Pavel Godický
- Oponent: Martin Bugaj
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VARČOKOVÁ, Jana. \textit{Reklama na alkohol, její právní a etická regulace a vliv na spotřebitele}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/xf1ajo/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
The influence of cultural differences on the effectiveness of advertising appeals in social media ads in case of gen Z from Czechia, Finland and Turkey
František Hendl -
Influence of marketing and advertising on Food Industry
Anna Tsoy -
Influence of advertising and promotion on consumer behaviour in India
Shubham Prakash -
The language of advertising: An analysis of a technology company advertisements
Lucie Fialová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
The influence of printed humorous advertising on gender´s attention, memory, attitude toward advertising and brand. (Casse study: Libya and Czech Republic)
Mohammed Boubaker Mehimed Boubaker -
The Influence of Advertising on Consumer Behavior
Laura Probstnerová -
Dopady regulace reklamy
Zuzana Třebická