"Zelený spotřebitel" - jeho sociální profil – Ing. Bc. Pavel Michálek
Ing. Bc. Pavel Michálek
Bakalářská práce
"Zelený spotřebitel" - jeho sociální profil
Social profil of the green consumer
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu sociálního profilu tzv. zelených spotřebitelů, kteří by do budoucnosti mohli být potenciální hnací silou spotřebních trhů. Práce analyzuje již definované sociální profily a spotřebitelské segmenty zelených spotřebitelů, a to jak v České republice, tak i ve světě. Cílem této práce je pomocí dotazníkového šetření zjistit preference a charakteristiky spotřebitelů …víceAbstract:
The thesis is focused on social profile analyse so-called Green Consumers, which could be, into future, a potential driving force of consumer markets. The thesis analyses social profiles and consumer´s segments which have already been defined in the Czech republic and the world as well. The aim of this thesis is, through the use of a questionnaire, to find out the preferences and characteristics of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/icqni/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské preference informačních zdrojů při hodnocení udržitelnosti obalu u produktů chemického průmyslu
Sára Nováková -
Spotřebitelské preference při nákupu vína
Veronika Stávková -
Spotřebitelské postoje a preference při nákupu kávy
Lenka Schrömerová -
Spotřebitelské preference distribučních kanálů na trhu piva
Markéta Kuttlerová -
Spotřebitelské preference udržitelných potravin - biopotraviny
Hana SVOBODOVÁ -
Spotřebitelské preference dlouhodobě nezaměstnaných
Miroslava Jandeková -
NÁVRH A GRAFICKÉ ŘEŠENÍ OBALU, PROPAGAČNÍCH TISKOVIN A UŽIVATELSKÉ PŘÍRUČKY PRODUKTU NA ZÁKLADĚ VLASTNÍHO VÝBĚRU ekologický obal
Anna DANIŠOVÁ -
Marketingová strategie zavedení nového výrobku na trh - ekologické vytápění
Michaela Winterová