Marketingová kampaň neziskové organizace – Petra Chudobova
Petra Chudobova
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Marketingová kampaň neziskové organizace
Anotace:
Tato absolventská práce se zabává vývojem marketingové kampaně vybrané neziskové organizace od roku 2012 do roku 2015. V teoretické části se dozvíme, co je neziskový sektor a jaký byl jeho vývoj. Dalším tématem v teoretické části je vysvětlení pojmů marketing, marketing v neziskových organizacích a marketingová komunikace, která je k úspěšné marketingové kampani potřebná. V praktické části je představena …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Soňa Cupalová
- Oponent: Mgr. Kristina Jakubcová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHUDOBOVA, Petra. \textit{Marketingová kampaň neziskové organizace}. Online. Absolventská práce. Praha: Vyšší odborná škola ekonomických studií a Střední průmyslová škola potravinářských technologií. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/xfcdlu/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
VOŠES A SPŠPT
vyšší odborný program:
Účetnictví a finance
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.