Analýza využití speciálních metod a terapií při práci se žáky s ADHD na běžné základní škole – Bc. Jana Maňáková
Bc. Jana Maňáková
Diplomová práce
Analýza využití speciálních metod a terapií při práci se žáky s ADHD na běžné základní škole
The Analysis of use of special methods and therapies with pupils at work with ADHD at the common elementary school level
Anotace:
Diplomová práce pojednává o problematice využití vybraných reedukačních metod a terapií u žáků s diagnózou ADHD na základní škole. Zabývá se tedy žáky s hyperkinetickou poruchou, jejich pedagogy, funkcí asistenta pedagoga a skutečností, že metody a terapie využívané u žáků s ADHD příznivě ovlivňují projevy této poruchy.Abstract:
The diploma work deals with the use of chosen reeducation methods and therapies with pupils with diagnosis of ADHD at the elementary school level. It therefore deals with pupils with hyperkinetic disorder, their pedagogues, the function of the pedagogue assistant and the fact that the therapy used with pupils with ADHD positively influence the symptomatology of this disorder.Klíčová slova
Hyperkinetická porucha lehká mozková dysfunkce etiologie symptomatologie diagnostika specifické poruchy učení vývoj dítěte poradenství asistent pedagoga výchovné zásady terapeuticko formativní přístupy reedukační metody.Hyperkinetic disorder light brain dysfunction etiology symptoms diagnostics specific learning disorders child development consulting pedagogue assistant raising principles therapeutic-formative approach reeducation methods
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ui0hl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2007
- Vedoucí: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
MOŽNOSTI TERAPEUTICKO-FORMATIVNÍCH PŘÍSTUPŮ K ŽÁKŮM ZÁKLADNÍ ŠKOLY SPECIÁLNÍ
Jitka MAČKOVÁ -
Uplatnění terapeuticko-formativních přístupů na ZŠ speciálních
Žaneta ŠTURCOVÁ -
Význam a využití vybraných terapeuticko formativních přístupů ve výchovném procesu ve VÚM a DDŠ
Markéta Pešulová -
Využití terapeuticko-formativních přístupů ve výuce hudební výchovy u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Tomáš Vincenc -
Speciálně pedagogické terapeuticko - formativní přístupy a metody u osob s demencí Alzheimerova typu
Yvona Jungbauerová -
Specifika použití vybraných terapeuticko - formativních přístupů u osob s mentálním postižením
Martina BELANOVÁ -
Pracovní činnosti jako součást terapeuticko-formativních aktivit v dětských domovech
Michaela LOMOVÁ -
Využití terapeuticko-formativních přístupů u žáků Základní školy praktické Kladno v rámci projektu škola příležitost
Vendula Skopalová